درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

مهندس حميد بادامي‌نجات، مديرعامل شركت دانش بنيان سازنده اين دستگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «فناوري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌اظهار كرد: پاور آناليز هوشمند، دستگاهي است كه مي‌تواند 42 پارامتر تابلو برق صنعتي را اندازه‌گيري و آناليز كرده و آن را از طريق اينترنت و يا ارسال پيامك براي مركز اطلاعات خود ارسال كند. اين پارامترهاي تخصصي شامل توان‌هاي اكتيو، ري‌اكتيو، توان‌هاي ظاهري، ولتاژهاي سه فاز، جريان‌هاي سه فاز، ضريب قدرت و ... است.

وي با بيان اين كه اين محصول داراي گواهي ثبت اختراع بوده و طراحي و ساخت آن از طريق مهندس معكوس به صورت كاملا بومي صورت گرفته است، افزود: توليدكنندگان اين دستگاه چند شركت الماني، هندي و چيني هستند، اما اين دستگاه يك ويژگي نسبت به نمونه‌هاي خاجي خود دارد و آن اين است كه مي‌تواند با چهار خروجي اطلاعات اندازه‌گيري شده را به وسيله پيامك و اينترنت ارسال كند.

بادامي‌نجات ادامه داد: گر چه ماموريت اصلي پاور آناليز هوشمند ساخته شده اندازه‌گيري پارامترهاي تابلو برق است اما اين دستگاه با چهار خروجي كه در آن تعبيه شده، مي‌تواند پارامترهاي مختلف را روشن و خاموش يا فعال و غير فعال كرده و بدين وسيله قابليت كنترل را نيز به كاربر مي‌دهد. وي در پايان تصريح كرد: دستگاه پاور آناليز هوشمند در حال حاضر به توليد انبوه رسيده و براي كارخانه ها، اداره‌هاي آب و فاضلاب و هر صنعتي كه از آب استفاده كرده و نياز به آناليز تابلو برق آن وجود داشته باشد كاربرد دارد كه اميدواريم بتوانيم نياز كشور را به اين محصول برطرف كنيم. 

isna.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب